zondag 29 april 2012

Een zonnig Lente kaartje....

Dit kaartje heb ik vandaag ook zitten maken tijdens ons freubeldagje.
Heerlijk, een hele nieuwe uitdaging voor me.
En ik begin er steeds meer lol in te krijgen, want het is totaal iets anders als wat ik voorheen deed.






Met dit kaartje doe ik mee aan de sketch van http://creamiepdesignteam.blogspot.com , deze keer is het thema Geel. This een vrolijk zonnig kaartje geworden.
Tevens doe ik met deze kaart ook mee bij http://www.mariannedesign.blogspot.com/, thema is een Lente kaart maken.
En ook heb ik bij  http://creapaleis.blogspot.com/p/wedstrijd.html dit kaartje ingezonden.
Ben zeer benieuwd.

7 opmerkingen:

  1. WAt een geinig kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit heb je ook weer heel mooi gedaan annette.
    leuk zo om je kaarten temaken hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annette,
    Dit is inderdaad een ☼-nig en "WARM" lentekaartje ☺☺☺.
    Nog een fijne dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heerlijk zonnig kaartje geworden Annette.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi vrolijk kaartje met frisse kleuren!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vrolijk kaartje is dit geworden echt lente.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel dames....vind het ook ontzettend leuk om zulk 'n soort kaartjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen